Apsipirkimas
Pristatymo data ir laikas:
Pristatymai vykdomi kasdien nuo 7:00 iki 20:00 valandos. (Gali būti išimčių)
Gėles pristatysime po 3-4 valandų nuo užsakymo apmokėjimo.
Gėles geriau užsakyti iš anksto (prieš 2-3 dienas).
Egzotines ir nesezonines gėles siūlome užsisakyti ne vėliau kaip prieš savaitę.
Pristatymo laiko negalime garantuoti Šv.Kalėdų, Kūčių, Naujųjų metų, Šv. Valentino, Kovo 8, Mamos ir Tėvo dienomis.
Pristatymo vieta ir įkainiai:
Vilnius – nemokamai
Apmokėjimas
Apmokėjimas
Užsakymai yra apmokami prieš gėlių pristatymą. Pildant užsakymo formą galėsite pasirinkti Jums patogiausią apmokėjimo variantą. (Swedbank, Paysera, Luminor ir kt.)
Užsakymai ir grąžinimai
Grąžinimas:
Suteikiame 100% pinigų grąžinimo garantiją, jei užsakymas dar nepradėtas vykdyti.
Jei užsakymas jau įvykdytas, arba gėlės jau paruoštos pristatymui – pinigai negrąžinami.
Produktas atgal negrąžinamas.Kaip sekti savo užsakymą?
Savo užsakymą galite sekti čia
1. Pristatymo sąlygos
- Pristatymus vykdome kasdien, nuo 10:00 iki 19:00 val. (gali pasitaikyti išimčių).
- Tos pačios dienos užsakymai priimami iki 18:00 val.
- Kitais atvejais prieš užsakydami gėles skambinkite: +37067644020
- Gėles pristatysime po 1-2 valandų gavę apmokėjimą.
- Egzotines ir ne sezonines gėles raginame užsisakyti ne vėliai kaip prieš savaitę.
- Dėl tam tikrų aplinkybių, negalime garantuoti tikslaus laiko per šias šventes: Šv. Kalėdas, Kūčias, Naujuosius metus, Šv. Valentino dieną, Kovo 8-ąją, Motinos ir Tėvo dienomis. Šiomis dienomis galėsime nurodyti tik preliminarų užsakymo įteikimo laiką.
2. Taisyklės
Skintos gėlės, puokštės ar gėlių kompozicijos gali skirtis nuo tų, kurios yra pavaizduotos nuotraukoje. Tai lemia sezoniškumas, taip pat išskirtinė gėlių savybė – nėra ir negali būti dviejų visiškai vienodų gėlių. Tačiau mūsų komanda padarys viską, kas yra įmanoma, jog Jūsų užsakytos gėlės atrodytų kuo panašesnės į pasirinktąsias. Metų laikai ir sezoniškumas lemia ir gėlių asortimentą, todėl iš anksto atsiprašome, jog ne visada galėsime Jums pasiūlyti pasirinktų gėlių (ypač tuo atveju, kai užsakymas yra skubus (tarkim, tą pačią dieną)). Mūsų salono floristė pasilieka teisę keisti gėles nekeisdama spalvinės gamos ir kainos, tačiau patikiname ir užtikriname, jog individuali, Jūsų užsakyta puokštė, tikrai atitiks Jūsų lūkesčius, o galbūt juos ir pranoks.
Norime atkreipti Jūsų dėmesį į tai, jog negalime užtikrinti, kad užsakymo vykdymo dieną savo asortimente turėsime egzotiškų, retesnių, specifinių gėlių (kalijų, strelicijų ir pan.), todėl tai žinodami, apie savo užsakymą turėtumėte mus informuoti ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas.
Jeigu turite ypatingų, individualių ar nekasdienių pageidavimų, idėjų, sumanymų ir norite dėl jų pasikonsultuoti, kreipkitės telefonu: +37067644020.
Kainos ir užsakymai
- Kainos, pateiktos internetinėje svetainėje, nurodytos su įskaičiuotais mokesčiais (PVM ir kt.), išskyrus Vilniaus miestą (jis nurodomas pasirinkus pageidaujamą pristatymo vietą). Patvirtinę užsakymą, gausite el. laišką su visa užsakymo informacija. Prašome išsaugoti šį laišką ar bent užsakymo numerį iki įvykdant užsakymą. Jei kartais negautumėte pranešimo apie užsakymo patvirtinimą, nedelsdami kreipkitės į mus nurodytu telefonu.
Pristatymas
- Jūsų užsakymas vykdyti pradedamas tik tuomet, kai už jį yra atliktas apmokėjimas/pavedimas.
- Užsakymai yra pristatomi kliento nurodytą dieną, septynias dienas per savaitę, nuo 10:00 iki 19:00 val.
- Užsakovas apie priimtą užsakymą, taip pat apie įvykdytą pristatymą yra informuojamas elektroniniu paštu, nurodytu užsakymo formoje.
- Kiekvienas užsakymo pristatymas papildomai yra derinamas telefonu su užsakymo gavėju ir yra atsižvelgiama į užsakymo gavėjo nurodytą užsakymo įteikimo laiką ir vietą. Dėl šios priežasties užsakymo įvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo informacijos, nurodytos užsakymo formoje. Užsakymo gavėjui pageidaujant, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiesiems asmenims (kaimynams, bendradarbiams, giminaičiams ir pan.).
- Tuo atveju, jei užsakymo gavėjo nurodytu adresu nėra ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris arba gavėjas neatsako į kurjerio skambučius, kurjeris turi teisę palikti gėles bet kuriam asmeniui, esančiam patalpoje, kurioje turėtų būti užsakymo gavėjas. Jei nutiktų taip, kad nurodytu adresu nebūtų nei vieno asmens, kuriam būtų galima palikti gėles, tuomet kurjeris jas privalo parvežti atgal į saloną „Gamilia gėlės“. Užsakovas bus informuotas telefonu arba el. paštu apie tai, jog užsakymo pristatyti nepavyko. Darbovietėje, neradus užsakymo gavėjo, užsakymas bus paliktas jo bendradarbiams.
- Mūsų darbuotojai neatsako už tai, jog užsakymas vėlavo dėl aplinkybių, nepriklausiusių dėl jų kaltės: dėl neteisingai nurodyto pristatymo adreso, klaidingai įvardinto užsakymo gavėjo ar dėl blogai užrašyto telefono numerio.
- Nepavykus užsakymo pristatyti jokiais būdais ir priemonėmis, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis nėra grąžinami. Jei užsakymo gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.
- Užsakymo gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes. Pretenzijos iš užsakymo gavėjo dėl užsakymo kokybės yra priimamos tik užsakymo įteikimo metu.